GIK, ISHODI 1.razred


TEME

TEKSTOVI

Odgojno-obrazovni ISHODI

koji se ostvaruju u navedenoj temi

Okvirni broj SATI za temu

Pismenost

JESAM LI PISMEN

književnoumjetnički tekst:

Mihelčić, Nada; Draga mama

Što više znamo- to više vidimo

novinarski tekst: Osramotio je Der Spiegel, Iva Badenjak

znanstveni, stručni test:

Leinart Novosel, Smiljana; Komunikacijski kompas

neknjiževni tekst: Coca-cola i osmijeh

Dubravka Oraić-Tolić,

Dvadeseto stoljeće u retrovizoru

https://hjp.znanje.hr/

https://pravopis.hr/

SŠ HJ A.1.3.

Učenik čita u skladu s određenom svrhom opisne i pripovjedne tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika.

SŠ HJ A.1.1.

Učenik opisuje i pripovijeda u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja

SŠ HJ A.1.6.

Učenik opisuje značenjske odnose među riječima pomoću rječnika.

SŠ HJ B.1.1.

Učenik izražava svoj literarni doživljaj i objašnjava stav o književnom tekstu.

SŠ HJ B.1.4.

Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut tekstom.

SŠ HJ C.1.1.

Učenik tumači utjecaj medijskih tekstova na svakodnevni život primatelja

SŠ HJ C.1.2.

Učenik opisuje tekstove popularne i visoke kulture i njihov utjecaj na vlastiti kulturni identitet.

8

Pisci i čitatelji

JA- ČITATELJ

NA DOBROM SAM TRAGU

Kakav je čovjek koji voli poeziju?

Vlatka Planina: Muke po književnosti

Dobro kao estetska kategorija

Umberto Eco: Povijest ljepote

Tektonski pomaci koji su preoblikovali ljudsku psihu i svijest

John Higgs: Apsolutno nezamislivo

Jesu li i kako sve knjige međusobno povezane

Pavao Pavličić, Lađa od vode

Pisci i čitatelji

August Šenoa: Prijan Lovro

Izbor učenika: Carlos Ruiz Zafon: Sjena vjetra

Alice Munro: Služba, družba, prošnja, ljubav, brak

U.Eco: Šest šetnji pripovjednim šumama

Tihomir Mraović: Uljez u kući književnosti

Amy Chua: Majka uspjeha

Bernard Schlink: Žena kojoj sam čitao

i film

Strip i grafički roman

Art Spiegelman: Maus

Josip Kozarac: Tena

August Šenoa: Prijan Lovro

Narodna pjesma: Ljubav se ne trži, niti ne kupuje

Viktor Žmegač: Četiri europska grada

SŠ HJ A.1.1.

Učenik opisuje i pripovijeda u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja

SŠ HJ A.1.3.

Učenik čita u skladu s određenom svrhom opisne i pripovjedne tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika.

SŠ HJ A.1.4.

Učenik piše tekstove opisnog i pripovjednog diskursa u kojima ostvaruje obilježja funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja.

SŠ HJ A.1.6.

Učenik opisuje značenjske odnose među riječima pomoću rječnika.

SŠ HJ B.1.1.

Učenik izražava svoj literarni doživljaj i objašnjava stav o književnom tekstu.

SŠ HJ B.1.2.

Učenik opisuje književni tekst prema temi i žanru.

SŠ HJ B.1.3.

Učenik prepoznaje i opisuje književni tekst u književnopovijesnom, društvenom i kulturnom kontekstu.

SŠ HJ A.1.1.

Učenik opisuje i pripovijeda u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja.

SŠ HJ A.1.3.

Učenik čita u skladu s određenom svrhom opisne i pripovjedne tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika.

SŠ HJ A.1.4.

Učenik piše tekstove opisnog i pripovjednog diskursa u kojima ostvaruje obilježja funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja.

SŠ HJ A.1.6.

Učenik opisuje značenjske odnose među riječima pomoću rječnika.

SŠ HJ C.1.1.

Učenik tumači utjecaj medijskih tekstova na svakodnevni život primatelja

SŠ HJ C.1.2.

Učenik opisuje tekstove popularne i visoke kulture i njihov utjecaj na vlastiti kulturni identitet.

SŠ HJ B.1.1.

Učenik izražava svoj literarni doživljaj i objašnjava stav o književnom tekstu.

SŠ HJ B.1.2.

Učenik opisuje književni tekst prema temi i žanru.

SŠ HJ B.1.4.

Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut tekstom.

20

10

SVIJET NA MOME DLANU

Jasen Bako : Hodočašće pjesnika

ili Najstrašnija pustinja na svijetu ili Na Putu svile

https://stipebozic.com/hr/2006/09/18/pustinje-svijeta-taklamakan/

reportaža

reklama

Dorta Jagić: Prolazi i pukotine

Hrvoje Šalković: Nulti meridijan

SŠ HJ A.1.1.

Učenik opisuje i pripovijeda u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja.

SŠ HJ A.1.3.

Učenik čita u skladu s određenom svrhom opisne i pripovjedne tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika.

SŠ HJ A.1.6.

Učenik opisuje značenjske odnose među riječima pomoću rječnika.

SŠ HJ B.1.1.

Učenik izražava svoj literarni doživljaj i objašnjava stav o književnom tekstu.

SŠ HJ B.1.2.

Učenik opisuje književni tekst prema temi i žanru.

SŠ HJ C.1.2. Učenik analizira tekstove popularne i visoke kulture i njihov utjecaj na vlastiti kulturni identitet.

10

iz 21. stoljeća

ZAGLEDAN U PROŠLOST

Nives Opačić: Hrvatski u zagradama

Devlić, Kordej, Horvatić: Ćiril i Metoda, strip

Jasna Horvat, Az

Radoslav Katičić: Hrvatski jezik

Bašćanska ploča

Hrvoje Hitrec: Hrvatske legende (Zvonimirova kletva)

Ljetopis popa Dukljanina (Zvonimirova smrt)

Josip Bratulić: Aleja glagoljaša

https://www.istrapedia.hr/hrv/44/aleja-glagoljasa/istra-a-z/

SŠ HJ A 1.2. Učenik sluša u skladu s određenom svrhom opisne i pripovjedne tekstove različitih formi, stilova i oblika

SŠ HJ A 1.7. Učenik opisuje razliku između hrvatskoga jezika kao sustava govora i hrvatskoga standardnog jezika

SŠ HJ A.1.1.

Učenik opisuje i pripovijeda u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja.

SŠ HJ A.1.3.

Učenik čita u skladu s određenom svrhom opisne i pripovjedne tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika.

SŠ HJ A.1.4.

Učenik piše tekstove opisnog i pripovjednog diskursa u kojima ostvaruje obilježja funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja.

SŠ HJ B.1.4.

Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut tekstom.

SŠ HJ C.1.1. Učenik prosuđuje utjecaj medijskih tekstova na svakodnevni život primatelja.

SŠ HJ C.1.2. Učenik analizira tekstove popularne i visoke kulture i njihov utjecaj na vlastiti kulturni identitet.

10

LIKOVI I JA

Sofoklo: Antigona

Zdeslav Dukat: Grčka tragedija

Jostein Gaarder: Sofijin svijet

( + film i računalna igra)

Ante Juric: Grčka od mitova do atičkih spomenika

M.de Cervantes: Bistri vitez Don Quijote od Manche

životopis

autobiografija

SŠ HJ A.1.1.

Učenik opisuje i pripovijeda u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja.

SŠ HJ A.1.3.

Učenik čita u skladu s određenom svrhom opisne i pripovjedne tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika.

SŠ HJ A.1.4.

Učenik piše tekstove opisnog i pripovjednog diskursa u kojima ostvaruje obilježja funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja.

SŠ HJ B.1.1.

Učenik izražava svoj literarni doživljaj i objašnjava stav o književnom tekstu.

SŠ HJ B.1.2.

Učenik opisuje književni tekst prema temi i žanru.

SŠ HJ B.1.3.

Učenik prepoznaje i opisuje književni tekst u književnopovijesnom, društvenom i kulturnom kontekstu.

SŠ HJ B.1.4.

Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut tekstom.

SŠ HJ C.1.1. Učenik prosuđuje utjecaj medijskih tekstova na svakodnevni život primatelja.

SŠ HJ C.1.2. Učenik analizira tekstove popularne i visoke kulture i njihov utjecaj na vlastiti kulturni identitet.

20

ZALJUBLJEN U LJUBAV

LJUBAV

u mitovima: Orfej i Euridika

u Bibliji: Samson i Dalila

u lirici

Francesco Petrarca: iz Kanconijera

Hrvatski petrarkisti

Šiško Menčetić: Blaženi čas i hip

Hanibal Lucić: Jur nijedna na svit vila

u sonetu (Matoš , Nazor- izbor)

u drami

W.Shakespeare: Romeo i Julija

u romanu

John Green: Greška u našim zvijezdama

ili

Dubravka Ugrešić: Štefica Cvek u raljama života

u etnoglazbi:

Di je, ni je , u poju je

u operi (Verdi)

Janson-Janson: Od renesanse do rokokoa

SŠ HJ A.1.1.

Učenik opisuje i pripovijeda u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja.

SŠ HJ A.1.3.

Učenik čita u skladu s određenom svrhom opisne i pripovjedne tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika.

SŠ HJ A.1.4.

Učenik piše tekstove opisnog i pripovjednog diskursa u kojima ostvaruje obilježja funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja.

SŠ HJ B.1.1.

Učenik izražava svoj literarni doživljaj i objašnjava stav o književnom tekstu.

SŠ HJ B.1.2.

Učenik opisuje književni tekst prema temi i žanru.

SŠ HJ B.1.3.

Učenik prepoznaje i opisuje književni tekst u književnopovijesnom, društvenom i kulturnom kontekstu.

SŠ HJ B.1.4.

Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut tekstom.

SŠ HJ C.1.1.

Učenik tumači utjecaj medijskih tekstova na svakodnevni život primatelja.

15

STAVLJAM PAMET NA KOMEDIJU

Miro Gavran: Pandorina kutija

(Veljko.Bulaić, Libertas)

S. Prosperov Novak: Vježbanje renesanse

Rudolf Horvat: Povijest grada Varaždina

Marin Držić: Novela od Stanca

Luko Paljetak: Carpe diem

ili Marin Držić

Roman o Držiću

Cody Mc Clain Brown: Propuh, papuće&punica

Nino Vidas: Ljepota bez granica

SŠ HJ A.1.1.

Učenik opisuje i pripovijeda u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja.

SŠ HJ A 1.2. Učenik sluša u skladu s određenom svrhom opisne i pripovjedne tekstove različitih formi, stilova i oblika

SŠ HJ A.1.3.

Učenik čita u skladu s određenom svrhom opisne i pripovjedne tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika.

SŠ HJ A.1.6.

Učenik opisuje značenjske odnose među riječima pomoću rječnika.

SŠ HJ A 1.7. Učenik opisuje razliku između hrvatskog jezika kao sustava govora i hrvatskog standardnog jezika

SŠ HJ B.1.1.

Učenik izražava svoj literarni doživljaj i objašnjava stav o književnom tekstu.

SŠ HJ B.1.2.

Učenik opisuje književni tekst prema temi i žanru.

SŠ HJ B.1.3.

Učenik prepoznaje i opisuje književni tekst u književnopovijesnom, društvenom i kulturnom kontekstu.

SŠ HJ B.1.4.

Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut tekstom.

SŠ HJ C.1.1.

Učenik tumači utjecaj medijskih tekstova na svakodnevni život primatelja.

SŠ HJ C.1.2. Učenik analizira tekstove popularne i visoke kulture i njihov utjecaj na vlastiti kulturni identitet.

12

--------

105 sati

© 2020 WEBX agencija. Ulica kralja Zvonimira 7, 10 000 Zagreb, Hrvatska
Izradio Webnode
Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti